Naša mala knjižnica trka na vrata!



Drage mentorice, dragi mentorji,

poletni žarki se počasi poslavljajo in papirnice so polne šolskih pripomočkov. Vse kaže na to, da se približuje začetek šolskega leta in s tem tudi projekt Naša mala knjižnica. Letos bo ponovno dobila mednarodne razsežnosti, saj bodo knjige brali učenci iz  Slovenije, Hrvaške in Estonije.

Čakajo nas odlične knjige ter Ustvarjalnika z zanimivimi in zabavnimi nalogami. V sodelovanju s partnerskima založbama smo pripravili pester program medkulturnih povezav in še marsikatero presenečenje. Prvo vas bo v prvih septembrskih dneh pričakalo v šolskem poštnem nabiralniku.

Uh, kako se veselimo začetka projekta!

Z ozirom na epidemijo smo projekt zastavili tako, da ga bo mogoče izvajati tudi v primeru, če bodo učenci šolske klopi zapustili predčasno in nadaljevali šolanje doma. V kolikor bo pouk ponovno prilagojen, vam bomo z veseljem posredovali PDF-je knjig in Ustvarjalnikov, izvedli bomo spletne obiske avtorjev, učenci bodo prejeli pisma presenečenja, doma ustvarili NAJ bralni kotiček …

Se že veselimo začetka projekta in vas lepo vabimo, da se nam pridružite.

Če imate kakršno koli vprašanje smo vam z veseljem na voljo preko e-naslova sodobnost@guest.arnes.si in na telefonski številki 014372101.

KAJ BOMO BRALI?

Ustvarjalniku 1, namenjenem predšolskim otrokom in učencem 1. in 2. razreda, bomo spoznavali odlične zgodbe Jane Bauer, Silvije Šesto, Piret Jaaks, Anete Melece, Kadri Lepp in dr. Jazbeca.
       

Ustvarjalniku 2, namenjenem otrokom od 3. do 5. razreda, pa nas bodo zabavali Anita Nair, Anna Onichimowska, Liliana Bardijewska, Albert Wendt, Kęstutis Kasparavičius, Aino Havukainen in Sami Toivonen.

In kaj o projektu menijo mentorice …

S projektom Naša mala knjižnica me je že pred nekaj leti seznanila mama enega mojih učencev v tretjem razredu. Učencem sem namreč vedno rada brala knjige. Odlomki iz beril so prekratki, z njimi otrokom ne pridem blizu. Kadar pa knjigo berem v nadaljevanju, mi učenci, četudi je september in smo se šele spoznali, dovolijo priti blizu.

V tem šolskem letu sem prevzela koordinacijo projekta na šoli in ga vključila v pouk slovenščine. Sprememba učnega načrta za slovenščino je prišla kot nalašč in nam ponudila več svobode pri izbiri književnih del. To pa je seveda lahko zanka, v katero bi se zlahka ujel učitelj, ki mladinske književnosti ne pozna dobro oz. ne sledi novostim. Ekipa NMK, ki je sestavljena iz strokovnjakov s področja književnosti, je tista, ki ji zaupam. Ne dvomim, da so knjige, ki jih vključijo v projekt, kakovostne, in tako jih sproščeno prebiram učencem.

Petra Likar Jan, OŠ Toma Brejca Kamnik