
Drage mentorice, dragi mentorji,
poletni žarki se počasi poslavljajo in papirnice so polne šolskih pripomočkov. Vse kaže na to, da se približuje začetek šolskega leta in s tem tudi projekt Naša mala knjižnica. Letos bo ponovno dobila mednarodne razsežnosti, saj bodo knjige brali učenci iz Slovenije, Hrvaške in Estonije.
Čakajo nas odlične knjige ter Ustvarjalnika z zanimivimi in zabavnimi nalogami. V sodelovanju s partnerskima založbama smo pripravili pester program medkulturnih povezav in še marsikatero presenečenje. Prvo vas bo v prvih septembrskih dneh pričakalo v šolskem poštnem nabiralniku.
Uh, kako se veselimo začetka projekta!
Z ozirom na epidemijo smo projekt zastavili tako, da ga bo mogoče izvajati tudi v primeru, če bodo učenci šolske klopi zapustili predčasno in nadaljevali šolanje doma. V kolikor bo pouk ponovno prilagojen, vam bomo z veseljem posredovali PDF-je knjig in Ustvarjalnikov, izvedli bomo spletne obiske avtorjev, učenci bodo prejeli pisma presenečenja, doma ustvarili NAJ bralni kotiček …
Se že veselimo začetka projekta in vas lepo vabimo, da se nam pridružite.
Če imate kakršno koli vprašanje smo vam z veseljem na voljo preko e-naslova sodobnost@guest.arnes.si in na telefonski številki 014372101.
KAJ BOMO BRALI?
V Ustvarjalniku 1, namenjenem predšolskim otrokom in učencem 1. in 2. razreda, bomo spoznavali odlične zgodbe Jane Bauer, Silvije Šesto, Piret Jaaks, Anete Melece, Kadri Lepp in dr. Jazbeca.
V Ustvarjalniku 2, namenjenem otrokom od 3. do 5. razreda, pa nas bodo zabavali Anita Nair, Anna Onichimowska, Liliana Bardijewska, Albert Wendt, Kęstutis Kasparavičius, Aino Havukainen in Sami Toivonen.
In kaj o projektu menijo mentorice …
S projektom Naša mala knjižnica me je že pred nekaj leti seznanila mama enega mojih učencev v tretjem razredu. Učencem sem namreč vedno rada brala knjige. Odlomki iz beril so prekratki, z njimi otrokom ne pridem blizu. Kadar pa knjigo berem v nadaljevanju, mi učenci, četudi je september in smo se šele spoznali, dovolijo priti blizu.
V tem šolskem letu sem prevzela koordinacijo projekta na šoli in ga vključila v pouk slovenščine. Sprememba učnega načrta za slovenščino je prišla kot nalašč in nam ponudila več svobode pri izbiri književnih del. To pa je seveda lahko zanka, v katero bi se zlahka ujel učitelj, ki mladinske književnosti ne pozna dobro oz. ne sledi novostim. Ekipa NMK, ki je sestavljena iz strokovnjakov s področja književnosti, je tista, ki ji zaupam. Ne dvomim, da so knjige, ki jih vključijo v projekt, kakovostne, in tako jih sproščeno prebiram učencem.
Petra Likar Jan, OŠ Toma Brejca Kamnik