fbpx



Dragi NMK-jevci!

Prejeli smo že precej prošenj za NMK potrdila za tekoče šolsko leto. Če še niste oddali prošnje, ni še prepozno; prošnje za potrdila o sodelovanju v NMK sprejemamo do srede, 10. junija, na e-naslov nika.sodobnost@gmail.com. Predlagamo, da nam koordinator oz. koordinatorica napiše prošnjo za vse sodelujoče v projektu.

V sporočilo napišite:

  • imena mentorjev in mentoric (ter koordinatorjev!), ki so sodelovali v projektu;
  • šolo in naslov šole.

Prosimo, da jasno napišete, ali gre za mentorje ali koordinatorje. (Koordinator je lahko samo 1 oseba na šoli.)

Danes pa imamo sicer še prav prijetne novice! Žiriji sta izbrali nagrajence likovno-literarnega natečaja in natečaja za NAJ bralni kotiček! Vas zanima, kdo so in kakšne izdelke so poslali? 🙂 Pa poglejmo …

Nagrajenci likovno-literarnega natečaja so:

I. stopnja: vrtec, 1. razred

Knjiga: Dita Zipfel: Pošastko. Prevedla Alexandra Natalie Zaleznik.
NASLOV LIKOVNEGA IZDELKA: To je POŠASTKO izpod moje postelje!
Nagrajenci:
 Eva Hladnik, Svit Kostrevc, Isak Velić, Nik Marič, Vid Čeligoj, Lia Javornik, Maj Levec, Ela Prodanović, Aljaž Kirm, Luka Orehek, Dafina Gashi, 1.c, OŠ Louisa Adamiča Grosuplje.
Žirijo so izdelki 1.c OŠ Louisa Adamiča Grosuplje prepričali z izvirno tehniko, s katero jim je uspelo oživiti pošasti v najrazličnejših barvah in oblikah. Z dodanimi elementi oči, ust in zob vsaka od pošasti pridobiva obrazno mimiko, prek katere lahko prepoznamo tudi obrise pošastinega značaja.

II. stopnja: 2., 3. razred

Knjiga: Andreja Peklar: Luna in jaz.
NASLOV SPISA: Z luno greva zvezde štet.
Nagrajenka:
 Tinkara Ličen, 3.b, JVIZ OŠ Destrnik-Trnovska vas.
Žirijo je Tinkarin spis prepričal z izvirnim uvodnim opisom skrivnostne prijateljice. Opisu sledi zanimiva dogodivščina ob štetju zvezd, v katero avtorica spretno vplete tudi kraj in osebe iz realnega sveta (najstarejše mesto v Sloveniji, svojo družino), s čimer besedilu doda še večjo osebno noto.

III. stopnja: 4., 5. razred

Knjiga: Kęstutis Kasparavičius: Vrtnar Florjan. Prevedel Klemen Pisk.
NASLOV SPISA:  Na mojem vrtu je zrasla črna vrtnica.
Nagrajenki:
 Katarina Grčar, 4.b, OŠ Škofljica; Ana Kopitar, 5.l, OŠ Škofljica
Katarina Grčar Kasparavičiusovo zgodbo o Medvedjem mestu uspešno preslika v mesto Živalnik. V njem živijo različne živali, katerih lastnosti avtorica poveže z ljudskimi prepričanji (zajec se boji, lisica je zvita), s čimer zanimivi zgodbi o razbojniškem ježu doda humoren ton.
Zgodba Ane Kopitar s svojo kompleksno zgradbo daje občutek, da ima njena avtorica čut za oblikovanje zgodbe in pripovedni tok. V zgodbi izvirno preplete več pripovednih ravni (prvoosebno izpoved pripovedovalke, zgodbo o mladi vrtnarki Lili, prvotno zgodbo o Florjanu) in jih prepričljivo pripelje do konca zgodbe.

IV. stopnja: 6., 7. razred

Knjiga: Jaume Copons in Liliana Fortuny: Prihaja g. Flat! Prevedla Veronika Rot.
NASLOV SPISA: Z g. Flatom na lovu za pošastmi v šolski knjižnici.
Nagrajenki:
 Lara Bogataj, 6.b, OŠ Šenčur; Tajda Černigoj, 7.a, OŠ Horjul
Pripovedovalec zgodbe Lare Bogataj je Arne Orglar. Ker je tako prepričljivo izpisan, bi lahko mislili, da gre za “pravega”, tistega iz knjige Prihaja g. Flat!. Larin Arne nas s svojim nagovorom takoj zapelje v svet prikupnih pošasti in dogodivščin, ki jih avtorica zaključi s posrečenim srečnim koncem.
Žirijo je Tajdina zgodba prepričala z zanimivo idejo, da se z g. Flatom druži pripovedovalka, dokler je Arne z družino na morju. Zadeve se hitro zapletejo, razplet pa je domiselno smiseln v okviru same zgodbe.

V. stopnja: 8., 9. razred

Knjiga: Kate DiCamillo: Čudežno potovanje Edwarda Tulana. Prevedel Jakob J. Kenda.
NASLOV SPISA: Ob smetnjaku sem zagledal porcelanastega zajca.
Nagrajenec:
 Nejc Vehovec, 9.c, OŠ Šenčur
Nejc Vehovec spretno zasnuje zgodbo v zgodbi, ki jo začini z dialoškimi vložki in razmišljanji oziroma občutji zajca Edwarda. Žirijo je zgodba prepričala tudi z izvirnostjo in zanimivim zaključkom.

Čestitke vsem nagrajencem! Letošnje nagrade so knjige, ki jih bomo po pošti poslali mentoricam. Lepo bi prosili mentorice, če lahko poskrbijo, da pridejo v roke nagrajencev. 🙂

PRIJAVNICA

Izbrali pa smo tudi NAJ BRALNI KOTIČEK v šolskem letu 2019/2020 …

Čeprav letos verjetno niste uspeli vsi opremiti svojih bralnih kotičkov, kaj šele preživeti v njih več časa in se v miru posvetiti branju, pa smo vseeno prejeli veliko opisov in slik vaših kotičkov. Ti so se potegovali za laskavi naziv NAJ bralni kotiček.

Utemeljitev žirije:
Od vseh pisanih, polno opremljenih, zanimivih in udobnih bralnih kotičkov smo se odločili, da za NAJ bralni kotiček nagradimo bralni kotiček 4.a in učiteljice Kaje Lenič z OŠ Log-Dragomer. Verjamemo, da je njihov kotiček zaradi kavča in blazin zelo udoben ter da so si učenci v njem ob knjigah že ustvarili veliko spominov, kar potrjujejo tudi besede dveh učencev. Prav posebej pa nas je navdušila vsakodnevna skrb učencev za njihov kotiček! Vsak letni čas ga tudi na novo opremijo in okrasijo drevo v kotičku, da se sklada z letnim časom in zaživi v najrazličnejših barvah. Prepričani smo, da bo kotiček spet zaživel v jesenskih barvah, ko se učenci vrnejo v šolo, in upamo, da ga bodo obogatili s kakšno novo knjigo, ki so jo prebrali poleti.

Čestitke 4.a razredu in učiteljici Kaji Lenič! Po pošti vam bomo poslali komplet knjig – upamo, da vam bo popestril bralne urice v vašem kotičku.