fbpx



ODŠTEVAMO DNEVE DO ZAKLJUČKA ZBIRANJA PRIJAV 

Še štirinajst dni nas loči od zaključka zbiranja prijav k projektu Naša mala knjižnica. Potem pa se bo vse skupaj začelo zares. Spet bomo spodbujali mlade bralce in bralke na njihovih prvih bralskih korakih in jim pomagali osmisliti branje kot nekaj nepogrešljivega in prijetnega. Kot nekaj, kar bogati, širi obzorja in hkrati kratkočasi.

S sodelovanjem v projektu NMK pomagate otrokom razvijati pomembne življenjske veščine in dvigujete splošni nivo bralne pismenosti, kar je vsekakor plemenito poslanstvo!

Rok za prijavo k projektu je 27. september.

Prijavite se lahko TUKAJ.

Kako zanetiti bralsko iskrico?

Pri spodbujanju ljubezni do branja je nadvse pomembno, da otroke že od samega začetka opogumljamo za aktivno spoznavanje književnega polja. Po prebranem jih povabimo k razmisleku, postavljamo odprta vprašanja, s katerimi otroci nadgradijo zgodbo in jih spodbudimo k nadaljnjemu ustvarjanju.

Prav zato naloge v NMK Ustvarjalnikih zastavimo tako, da otroke v domišljijski svet med platnicami povabimo kot aktivne udeležence in ne zgolj pasivne opazovalce.

V pokušino vam ponujamo nekaj nalog iz Ustvarjalnika 1, ki je že skoraj pripravljen in nestrpno čaka, da spozna mlade bralske navdušence.

  • O KNJIGAH RAZMIŠLJAMO IN SE POGOVARJAMO
  • POSLUŠAMO, ODGOVARJAMO IN USTVARJAMO
  • BRANJE POPESTRIMO Z IGRO, GIBALNIMI VAJAMI IN VŽIVLJANJEM V RAZLIČNE VLOGE

Kaj so o projektu NMK povedale mentorice?

V Vrtcu Ivana Glinška Maribor se vsako leto zelo razveselimo novih slikanic in Ustvarjalnikov, ki popestrijo našo vzgojno prakso in zagotavljajo aktivno učenje predšolskih otrok. Navdušeni pa smo tudi nad seminarji, s katerim skrbite za profesionalni razvoj mentorjev branja.”

Barbara Bednjički Rošer, Vrtec Ivana Glinška

Kot že več let poudarjam; izredno kvalitetne in lepe knjige, odlični delovni zvezki, ki so učencem zanimivi in jih z veseljem izpolnjujejo. Projekt je dober, spodbuja tudi kreativnost.”

Hajdi Kelc, OŠ Duplek

Projekt NMK je pri petošolcih izjemno dobro sprejet.
Nekateri učitelji so sicer bili nekoliko “skeptični” glede stripov, ki so bili uvrščeni v letošnji seznam knjig, vendar je prav ta knjižna zvrst bila otrokom pravi izziv in so jih brali z užitkom tudi tisti, ki ne posegajo radi za knjigami. Z veseljem so tudi raziskovali države, iz katerih prihajajo avtorji knjig, izpolnjevali Ustvarjalnike; opravljali dodatne in nagradne naloge. Vsakodnevno so otroci zjutraj, pred pričetkom pouka, v bralnem kotičku posegali za knjigami; se tam tudi učili; pomagali drug drugemu pri nalogah.
Vsekakor nam je vsem bil v ponos obisk avtorja in ilustratorja knjižne uspešnice Tabor Bravo. /…/

Vse naše dejavnosti potrjujejo, da lahko s priporočenimi aktivnostmi iz NMK popestrimo pouk; in jih tudi uvrstimo v redni učni proces (med ure DRU, SLJ; LUM)
Tako, da lahko kot koordinatorica projekta povem, da so bili otroci motivirani za izvedbo projekta; da so starši podprli vse projektne dejavnosti in da so otrokom v izziv in veselje knjige z vsebinami, ki so bližje današnjem času.

Svetlana Jović, OŠ Jurija Dalmatina Krško